Wikia

Sneeuwvlok IJskast

Aan dit verhaal wordt (tijdelijk) niet meer gewerkt.

Army from the UFO

Maker Genre

Actie

Leeftijd

vanaf 14 jaar

Fandom

Actie

Army from the UFO is een verhaal dat bestaat uit een reeks hoofdstukken geschreven door Ran2.

Verhaal Edit

Het begint met een aantal vreemde Ufo-waarnemingen in de Amerikaanse staat Texas, maar er lijkt zich al snel een grote dreiging dreiging te vormen voor de mensheid. Wereldwijd worden vele mensen geteisterd door buitenaardse wezens. Wat willen ze van ons? Zijn ze goed of kwaad?

Hoofdstukken Edit

Titel Beschrijving
Army from the UFO: 1 Overal in de Verenigde Staten worden vreemde voorwerpen in de lucht gespot, vooral in het zuiden van het land. Ook het echtpaar Jacob en Nathalie Brown spotten deze voorwerpen.
Army from the UFO: 2 De vreemde waarnemingen houden aan, iedere nacht komen er duizenden meldingen binnen. Nathalie wordt erg ziek en ze vermoedt dat het door de vreemde voorwerpen komt, ze gaat naar het ziekenhuis, waar zij niet de enige is met deze ervaring.

Personen Edit

Verschijnen binnenkort

Over de schrijver Edit

Ik, de schrijver van dit verhaal ben Ran2. Sommigen op deze wiki zullen mij misschien wel herkennen van de Avatar Fanon wiki waar ik al een tijd offline ben geweest. Ik hou van verhalen schrijven en wil zo graag een steentje bijdragen aan de wiki. Toch verwacht ik niet echt dat ik super vaak online zal zijn, hoewel ik wel mijn best zal gaan doen. In de toekomst ben ik van plan wat meer verhalen te gaan schrijven.