Wikia

GroenVuur, banner
GroenVuur
GroenVuur, cover 1
Algemeen
Maker Mvs109
Fandom Fictie

Lief dagboek, ik heb rijke ouders, ik heb talent, ik ben een beetje beroemd en ik heb alles wat mijn hartje begeerd. En toch is het niet genoeg. Ik blijf meer willen. Ik ben de trailer helemaal zat, ik ben Apple Meadow helemaal zat en ik ben zelfs al die competities helemaal zat. Ik wil gewoon weer kunnen genieten van het paardrijden.

Ik ben gewoon een hebberig, egoïstisch, vals kreng dat altijd haar zin moet hebben.

SamenvattingEdit

Naneha is zo ongeveer opgegroeid op de rug van een paard. Praktisch alles in haar leven draait om deze dieren en ze heeft haar zinnen gezet op een gouden Olympische medaille voor eventing. Het zal echter nog wel even duren voor ze zich mag aanmelden op de Spelen.

Maar op de korte termijn is ze gekwalificeerd voor de Junior Wereldruiterspelen. In overleg met haar meer dan beroemde amazonemoeder en een vader die zo'n beetje het bekendste familiebedrijf binnen de paardenwereld runt (GroenVuur), wordt besloten dat Naneha tijdelijk naar GroenVuur Tryon zal gaan.

Daar zal trainer Ferry het verder overnemen tot de wereldruiterspelen voorbij zijn. Grote bosbranden in Noord Carolina gooien echter letterlijk en figuurlijk roet in het eten. GroenVuur Tryon brandt tot de grond toe af en moet opnieuw opgebouwd worden.

Naneha, haar paarden en haar training verplaatsen zich naar de nabijgelegen manege Apple Meadow die aan de vlammen is ontsnapt, maar of ze daar nu zo welkom is...

PersonagesEdit

MensenEdit

Afbeelding Tekst
Naneha, HL

Naneha "Vos" Ederan

Een achttienjarige jongedame die barst van het talent en de werklust. Ze stelt haar grenzen zeer duidelijk.

Dochter van Irina Ederan-Horset en Connor Horset, pleegdochter van Chris Ederan.

Paard(en): Sneeuwstorm, Galapa, Alfa

Irina Ederan-Horset

Moeder van Naneha.

Paard: Caribi

LocatiesEdit

VerdelumeEdit

Oftewel: GroenVuur Schotland.