Wikia

Over dit VerhaalEdit

Dit verhaal gaat over het Lavender Town Syndroom (LTS). Bekijk die link als je niet weet wat het is. De hoofdpersonen heten Louise Fisher (het ik persoon), Ruth Harvey, Lexie Norris, Molly Byrne, en Tyler Fisher. Het zijn allemaal Engelse namen, omdat deze hoofdpersonen in Houston wonen.  Het is een soort Oneshot, dus een verhaal met een, lang hoofdstuk. De personages zouden eigenlijk Japans of Engels spreken, maar ik het gewoon in het Nederlands gedaan. (er komen binnenkort meer tekeningen)

Het verhaal Edit

Het was 28 Februari , 1996. Mijn familie was net verhuisd naar Amerika, want we woonden vroeger in Japan. Ik ben Tsuchida Fisher, maar ik heet nu Louise zodat mensen hier het makkelijker kunnen uitspreken. Gisteren had mijn broer Nakatani Pokemon Red gekregen.  Nou ja.... eigenlijk heet mijn broer nu Tyler. Soms vergeet ik dat... hehe..  Maar dat vindt Tyler niet erg. 

Hij had eergisteren dus Pokemon Red gekregen, omdat hij niet afscheid kon nemen van Japan en Tokyo. Ik kreeg een foto van ik en mijn vriendinnen Oishi, Murai en Furutani. Toen we in het nieuwe huis waren, in Houston, was mijn broer meteen begonnen met spelen. 'Mag ik ook proberen?' vroeg ik aan Tyler toen ik op zijn bed zat. 'Nee. Dit is mijn spel. Dus ik mag er alleen mee spelen. Ga vriendinnen zoeken ofzo.' snauwde hij. Ik haalde mijn schouders op en liep naar buiten. Ik zwierf wat door de straten van Houston, en toen zag ik drie meisjes. 'Hai! Ben jij dat nieuwe kind?' vroeg een meisje, met een lange blonde vlecht. 'J....Ja, dat ben ik.' stotterde ik. 'Aha.. Dan ben jij mijn buurmeisje. Ik ben Ruth Harvey.' Ik glimlachte naar Ruth. 'Ik ben Tsuchida Fisher.' antwoordde ik, en het blonde meisje keek verbaasd. 'Kom je uit China? Of Korea? Je naam klink Koreaans of Chinees..' zei ze opgewonden. 'Japans. Ik ben Japans. Maar mijn moeder heeft me nu Louise genoemd..'  zei ik. 'Kom mee naar mijn huis! Mijn broer heeft Pokemon Red in het Japans. Ik kan het wel vertalen.' Ruth en de andere twee meisjes volgden me.

'Wie zijn dat, Lou?' vroeg mijn moeder toen we bij mijn huis waren. 'Hallo mevrouw, ik ben Ruth Harvey, de dochter van uw buren. Dit zijn mijn vriendinnen Lexie Norris en Molly Byrne.' Mijn moeder knikte. 'Ik ben Paige, de moeder van Louise.' Lexie praatte nog even met haar, en daarna gingen ik en mijn nieuwe vriendinnen naar Tyler's kamer. 'Hey broer van Louise! Mogen we Pokemon Red zien?' vroeg Molly.  Binnenkort meer