Wikia

Ka-Huang logo
Ka-Huang (Kǎ huáng, letterlijk "keizer der kaarten") is geïnspireerd op de Japanse anime en manga serie Yu-Gi-Oh!

Yu-Gi-Oh! draait om een kaartspel genaamd "Dual Monsters" waarin twee spelers elkaar bevechten met een groot arsenaal aan monsters en magische wapens.

Dit verhaal is geïnspireerd op het hoofdverhaal van Yu-Gi-Oh!, waardoor ik enkele termen noem, die wellicht voor mensen die de serie niet kennen, onbekend kunnen zijn. In de toekomst zal ik wel wat informatie pagina's maken.

Tot die tijd, mochten er vragen zijn, plaats een bericht, of kijk op de Yu-Gi-Oh wiki (de Engelse versie is beter).

PersonagesEdit

Beschrijving
Bakura 1
Bakura

Bakura is een duistere geest die het lichaam heeft overgenomen van een jongen. Deze geest is uit op wraak en is opzoek naar magische voorwerpen uit Egypte om zijn aartsvijand te verslaan. Bakura bezit al de Millennium Ring, maar wil ze alle zeven.Ondanks dat zijn kaartendek bestaat uit zombies en demonen, houdt Bakura zich ook bezig met andere soorten kaarten en duistere rituelen.

Drakon 1
Drakon

Drakon is iemand die niet echt past in de maatschappij. Hij speelt Dual Monsters, maar weet daar geen plezier uit te halen. Veel lijkt er in zijn leven niet te gebeuren, daarom gaat hij opzoek naar avontuur en naar zichzelf.

Hij beschouwt Bakura als een goede vriend en krijgt te weten welk spel Bakura speelt. Drakon wil niets liever dan met Bakura het pad van het kwaad bewandelen, enkel om wat mee te maken in zijn leven.

HoofdstukkenEdit

Beschrijving
Tarot 1
Hoofdstuk 1: De ontmoeting

Drakon probeert uit handen te blijven van de politie, maar zo gemakkelijk gaat dit niet. Tijdens zijn ontsnapping komt Drakon een vreemd persoon tegen. Zijn naam is Bakura, en hij besluit om met Drakon een kaartspel te spelen. Wat niet gebruikelijk is voor Bakura, zeker niet wanneer hij besluit zich niet aan de regels te houden.

Tarot 2
Hoofdstuk 2: De herinnering

Drakon komt meer te weten van zichzelf, maar Bakura is degene die hem dit verteld. Bakura ziet iets interessants in Drakon, maar weet nog niet precies wat. Wat Bakura wel weet, is dat Drakon een belangrijke bondgenoot kan worden. Drakon weigert het aanbod en gaat terug naar huis waar hij zijn angsten onder ogen moet zien.

Tarot 3
Hoofdstuk 3: Het spel

Zowel Bakura en Drakon gaan opzoek naar antwoorden, die ze kunnen vinden in hun verleden. Wat Bakura echter niet kan vinden, wordt gevonden door Drakon, die iets ouds in zichzelf voelt ontwaken. Ook al weet hij nog niet alle vragen te beantwoorden, Drakon is in ieder geval een stap dichter bij.

Tarot 4
Hoofdstuk 4: Het symbool