Wikia

Banner
Inhoud: A · B · C · D · E · F · G · H · I · J · K · L · M · N · O · P · Q · R · S · T · U · V · W · X · Y · Z
Op zoek naar een nieuw verhaal om te lezen? Op deze pagina is een overzicht te vinden van alle verhalen die op de wiki zijn geplaatst gesorteerd per gebruiker. Alleen beheerders kunnen fanons aan deze lijst toevoegen, maar je kan je fanon in deze lijst zetten en dan zet het beheer hem vanzelf hier neer.

Deze lijst bevat alle verhalen die door de schrijvers helemaal zelf zijn verzonnen. Er zitten dus geen fanons tussen.

Zie ook:

Fictieve verhalenEdit

AEdit

Afbeelding Verhaal
Vraagteken

Agartha door Vederklauw

De arrogante Dennis komt er achter dat je met een grote mond, discrimatie en een overdosis zelfvertrouwen niet heel ver komt als je plotseling ver van huis raakt.

Army of the UFO

Army from the UFO door Ran2

Het begint met een aantal vreemde UFO-waarnemingen in de Amerikaanse staat Texas, maar er lijkt zich al snel een grote dreiging dreiging te vormen voor de mensheid.

Wereldwijd worden vele mensen geteisterd door buitenaardse wezens. Wat willen ze van ons? Zijn ze goed of kwaad?

EEdit

Afbeelding Verhaal
Echo van het einde, cover

Echo van het einde door Hulstlicht en Mvs109

Wanneer twee doelloze reizigers elkaars pad kruisen, lijkt er aanvankelijk weinig bijzonders aan de hand. De wereld zien, nieuwe mensen ontmoeten, proeven van andere culturen. Een veel gedroomde droom en Amaya is nu druk bezig dit verlangen waar te maken. Takara beweert dat de wereld zien ook haar doel, maar is dat wel helemaal waar?

Wanneer de twee jonge vrouwen besluiten om op zoek te gaan naar de legendarische waterdraak neemt hun levenspad wel een hele bijzondere wending. Takara's ware bedoelingen komen langzaam aan het licht en ze verwacht van Amaya dezelfde kant op zal gaan, maar of Amaya dat wel wilt...

GEdit

Afbeelding Verhaal
Vraagteken

GAME OVER door Mistlicht

De zestienjarige Linda wordt iets verder in een computerspel meegesleept dan de bedoeling was. Jammer genoeg voor haar, was het spel dat ze wilde spelen niet erg onschuldig.

Geraakt door Bliksem logo

Geraakt door Bliksem door Zefred

Dit is een verhaal over het leven van Zeneth. Hij is een elite lid van een criminele organisatie die in opdracht werkt. eneth maakt vijanden die hem maar al te graag willen vermoorden of in sommige gevallen met hem willen samenwerken. Zeneth moet zich weten te wapenen tegen deze mensen, maar ook tegen zichzelf. Want de grootste vijand is hijzelf.

Gevangene van de kerk logo
Gevangene van de kerk door Zefred

Gwilions ziel wordt gevangen gehouden door het duister dat in een kathedraal leeft. De jongeman verzet zich hevig, maar kan de krachten niet verslaan. Enkel het duister zelf kan de schaduwen in zijn ziel verbannen.

Gouden zon cover
Gouden Zon door Avondpoot

Emma Lohay wordt onderweg naar school aangevallen en gebeten door een weerwolf met alle gevolgen van dien. Nu moet ze leren leven met de gevolgen van die dag.

REdit

Afbeelding Verhaal
De reis van de zeven witte tijgers

De Reis van de Zeven Witte Tijgers door Zefred

De Reis van de Zeven Witte Tijgers is een verhaal met een Oosters tintje geïnspireerd op de Arabische/Perzische mythologie en de verhalen uit Duizend-en-een nacht.

Zeven prinsen zijn vervloekt en moeten een verre reis maken om de spreuk op te heffen. En een gevangene gaat hen daarbij helpen.

ZEdit

Afbeelding Verhaal
Vraagteken

De Zang van de Kraai door Stormhart Deneb Cattaneo steekt misschien iets vaak haar neus in andermans zaken en het loopt niet altijd goed af. Zeker niet in een wereld waar kinderen geëxecuteerd worden.