Wikia

Banner
Inhoud: A · B · C · D · E · F · G · H · I · J · K · L · M · N · O · P · Q · R · S · T · U · V · W · X · Y · Z

Op zoek naar een nieuw verhaal om te lezen? Op deze pagina is een overzicht te vinden van alle verhalen die op de wiki zijn geplaatst gesorteerd per gebruiker. Alleen beheerders kunnen fanons aan deze lijst toevoegen, maar je kan je fanon in deze lijst zetten en dan zet het beheer hem vanzelf hier neer.

Deze lijst bevat alle verhalen die door de schrijvers helemaal zelf zijn verzonnen. Er zitten dus geen fanons tussen.

Zie ook:

Fictieve verhalenEdit

AEdit

Afbeelding Verhaal
Army of the UFO

Army from the UFO door Ran2

Het begint met een aantal vreemde UFO-waarnemingen in de Amerikaanse staat Texas, maar er lijkt zich al snel een grote dreiging dreiging te vormen voor de mensheid.

Wereldwijd worden vele mensen geteisterd door buitenaardse wezens. Wat willen ze van ons? Zijn ze goed of kwaad?

Vraagteken

Alran door Stormsprint

Als Khaelen een onvergeeflijke fout begaat, beveelt de koning hem om 9 opdrachten te voltooien. Als het hem lukt deze opdrachten te volbrengen, zal de koning hem gratie verlenen. Hij trekt door het bijzondere land Alran en ontmoet vele vriendelijke mensen, maar ook gevaarlijke.

De opdrachten lijken moeilijker te zijn dan hij dacht, het lijkt wel alsof iemand hem saboteert. En is alles wel wat het lijkt? Khaelen herinnert zich zijn fout alleen nog maar heel vaag, is het wel zijn schuld? Of zit er meer achter?

Zal het Khaelen lukken de 9 opdrachten tot een goed einde te brengen?

DEdit

Afbeelding Verhaal
Diakopés

'Diakopés 'door Zefred (Fictie)

Voorzichtig maar zeker weet een klein groepje het verlies van een van hun dierbaren te plaatsen. Het leven gaat immers door en de liefde moet groeien.

Drakenmeester logo

Drakenmeester door Zefred (Fictie)

Wanneer zijn vorige leerling een gruwelijke fout heeft begaan, wil Talahm opzoek naar een nieuwe pupil. Dit is geen gemakkelijke opgave, aangezien Talahm opzoek is naar een Drakenmeester.

Hij vind uiteindelijk iemand. Een naïeve tiener, die luistert naar de naam Niru. Samen keren ze terug naar de Drakengilde. Maar Talahm is zijn oude leerling, Zerin, uit het oog verloren. En dat had hij nooit mogen doen.

EEdit

Afbeelding Verhaal
Echo van het einde, cover

Echo van het einde door Hulstlicht en Mvs109

Wanneer twee doelloze reizigers elkaars pad kruisen, lijkt er aanvankelijk weinig bijzonders aan de hand. De wereld zien, nieuwe mensen ontmoeten, proeven van andere culturen. Een veel gedroomde droom en Amaya is nu druk bezig dit verlangen waar te maken. Takara beweert dat de wereld zien ook haar doel, maar is dat wel helemaal waar?

Wanneer de twee jonge vrouwen besluiten om op zoek te gaan naar de legendarische waterdraak neemt hun levenspad wel een hele bijzondere wending. Takara's ware bedoelingen komen langzaam aan het licht en ze verwacht van Amaya dezelfde kant op zal gaan, maar of Amaya dat wel wilt...

GEdit

Afbeelding Verhaal
Vraagteken

GAME OVER door Mistlicht

De zestienjarige Linda wordt iets verder in een computerspel meegesleept dan de bedoeling was. Jammer genoeg voor haar, was het spel dat ze wilde spelen niet erg onschuldig.

Geraakt door Bliksem logo

Geraakt door Bliksem door Zefred

Dit is een verhaal over het leven van Zeneth. Hij is een elite lid van een criminele organisatie die in opdracht werkt. eneth maakt vijanden die hem maar al te graag willen vermoorden of in sommige gevallen met hem willen samenwerken. Zeneth moet zich weten te wapenen tegen deze mensen, maar ook tegen zichzelf. Want de grootste vijand is hijzelf.

Gevangene van de kerk logo
Gevangene van de kerk door Zefred

Gwilions ziel wordt gevangen gehouden door het duister dat in een kathedraal leeft. De jongeman verzet zich hevig, maar kan de krachten niet verslaan. Enkel het duister zelf kan de schaduwen in zijn ziel verbannen.

Gouden zon cover
Gouden Zon door Avondpoot

Emma Lohay wordt onderweg naar school aangevallen en gebeten door een weerwolf met alle gevolgen van dien. Nu moet ze leren leven met de gevolgen van die dag.

REdit

Afbeelding Verhaal
RVT

De raad van Tien door Zefred (Fictie)

Onder het licht van de constante bliksem ontvangt de Raad van Tien een vreselijk bericht en krijgt Water een taak op zijn schouders die hij nooit had willen hebben.

De reis van de zeven witte tijgers

De Reis van de Zeven Witte Tijgers door Zefred

De Reis van de Zeven Witte Tijgers is een verhaal met een Oosters tintje geïnspireerd op de Arabische/Perzische mythologie en de verhalen uit Duizend-en-een nacht.

Zeven prinsen zijn vervloekt en moeten een verre reis maken om de spreuk op te heffen. En een gevangene gaat hen daarbij helpen.

ZEdit

Afbeelding Verhaal
Vraagteken

De Zang van de Kraai door Stormhart

Deneb Cattaneo steekt misschien iets vaak haar neus in andermans zaken en het loopt niet altijd goed af. Zeker niet in een wereld waar kinderen geëxecuteerd worden.