Wikia

Banner
Inhoud: A · B · C · D · E · F · G · H · I · J · K · L · M · N · O · P · Q · R · S · T · U · V · W · X · Y · Z

Op zoek naar een nieuw verhaal om te lezen? Op deze pagina is een overzicht te vinden van alle verhalen die op de wiki zijn geplaatst gesorteerd per gebruiker. Alleen beheerders kunnen fanons aan deze lijst toevoegen, maar je kan je fanon in deze lijst zetten en dan zet het beheer hem vanzelf hier neer.

Deze lijst geeft een overzicht van alle verhalen die een bepaalde gebruiker heeft geschreven.

Zie ook:

Per gebruikerEdit

AvondpootEdit

Avondpoot

Avondpoot

Volhardend en creatief. Deze dame heeft een aantal lange en uitgebreide verhalen op haar naam staan en schrijft zowel originele werken als verhalen binnen het Warrior Cats fandom.

Daarnaast weet ze ook hoe ze moet tekenen.

Bal icon groen
Afbeelding Verhaal Start/Status
Vraagteken

Avondpoots Warrior Cats verhalen (Warrior Cats)

In dit verhaal draait alles rond Wilgpoot en Valkpoot, twee RivierClanleerlingen die maar wat graag hun Clangenoten afluisteren. Maar wanneer hun scherpe oren een beangstigend gesprek opvangen, raken ze verwikkeld in een situatie van leven en dood, en er is niemand die hen kan helpen...

04-04-2017

Vraagteken
Dodelijke Blik (Talon)

Ellen Dawn staat op het punt om uit te gaan maken van Talon, maar een rebel doet alle kansen keren en de jeugdige drakin beseffen dat Talon mogelijk niet het thuis is waar ze naar op zoek is.

19-10-2016
Elementen Cover Door Avondpoot
Elementen door Avondpoot (Warrior Cats)

Een verboden vriendschap tussen Vuur en Smaragd, twee katten van verschillende clans, krijgt een dramatische wending als ze ontdekt worden.

23-07-2016

Voltooid

Gouden zon cover
Gouden Zon door Avondpoot (Fictie)

Emma Lohay wordt onderweg naar school aangevallen en gebeten door een weerwolf met alle gevolgen van dien. Nu moet ze leren leven met de gevolgen van die dag.

14-04-2016

HulstlichtEdit

Hulstlicht
Hulstlicht

Deze belichaming van "stille wateren hebben diepe gronden" weet zich te vinden in haar eigen verhalen, collaboraties met anderen en gedichten, maar je kan er op rekenen dat ze overal veel tijd, liefde en aandacht in stopt.

Bal icon groen
Afbeelding Verhaal Start/Status
Dodendansers logo
Dodendansers (Warrior Cats)

Wij zijn de bergen. Onverzetbaar, onvergefelijk en strevend naar ons hoogste doel. Wij zijn ijs. Verraderlijk, gesterkt door vrieskou, massieve kracht van vloeibaar leven. Wij zijn richelzoekers, pasontdekkers, ravijnenspringers, stormvoorspellers, sneeuwslapers, zielenkijkers, ademijlers, hoogteklimmers, dieptevallers, toendrarenners, grottenlopers en levenssaters.

Wij zijn de Dodendansers.

10-06-2017
Echo van het einde, cover
Echo van het einde (Fictie)

Wanneer twee doelloze reizigers elkaars pad kruisen, lijkt er aanvankelijk weinig bijzonders aan de hand. De wereld zien, nieuwe mensen ontmoeten, proeven van andere culturen. Een veel gedroomde droom en Amaya is nu druk bezig dit verlangen waar te maken. Takara beweert dat de wereld zien ook haar doel, maar is dat wel helemaal waar?

Wanneer de twee jonge vrouwen besluiten om op zoek te gaan naar de legendarische waterdraak neemt hun levenspad wel een hele bijzondere wending. Takara's ware bedoelingen komen langzaam aan het licht en ze verwacht van Amaya dezelfde kant op zal gaan, maar of Amaya dat wel wilt...

MistlichtEdit

Mistlicht
Mistlicht

Deze schrijfster laat niet alles over aan haar personages, maar kan een avontuur zelf ook wel waarderen.

Haar liefde voor reizen, vechtsporten en games is terug te vinden in haar verhalen.

Bal icon groen
Afbeelding Verhaal Start/Status
Vraagteken
De hringrás serie (Games)

Jade Uppvakninga is een gevangene op het eiland Alcatraz. Samen met drie medegevangene, Fyr Óendanlega, Takeo Masaki en Hefnyd Daudur bedenkt ze een plan om van deze afschuwelijke plek te ontsnappen. Helaas loopt dat ietsjes anders dan gepland.

?-?-2017
Vraagteken
GAME OVER door Mistlicht (Fictie)

De zestienjarige Linda wordt iets verder in een computerspel meegesleept dan de bedoeling was. Jammer genoeg voor haar, was het spel dat ze wilde spelen niet erg onschuldig.

28-10-2016

Mvs109Edit

Mvs109
Mvs109

Als ze niet aan het dagdromen is, dan is ze wel aan het schrijven.

Haar verhalen worden gekenmerkt door een sterke, uitgebreide wereldopbouw en een uitgedacht plot op zowel het gebied van fanfictie als originele werken.

Bal icon groen
Afbeelding Verhaal Start/Status
Sneeuwharpij door Sandara, Aello

Aello (Literatuur)

Aello vertelt het verhaal over de drie gezusters Harpij, in het bijzonder de oudste: Aello, die na hun geboorte aan de oppergod Zeus zijn geschonken.

Verdoemd om hem eeuwig te dienen, proberen de drie gezusters te overleven in het oude Griekenland en een uitweg te vinden in hun wrede bestaan.

05-02-2018
Dodendansers logo
Dodendansers (Warrior Cats)

Wij zijn de Dodendansers.

10-06-2017
Echo van het einde, cover
Echo van het einde (Fictie)

28-08-2017
Muses van Hercules
Griekse goden (Volksverhaal)

In Griekse goden worden diverse legendes rondom het ontstaan van de hyacint met elkaar verbonden in een humoristisch kort verhaal.

26-10-2015

Voltooid

Naneha, HL
GroenVuur (Horseland)

Als de opnames voor een grote productie op Horseland eindigen, blijft Will achter met de vraag of hij ook niet beter zijn eigen pad in kan slaan, maar hij kan nergens heen. Een paar nieuwe vrienden bieden een bijzondere oplossing.

Ook tijdelijk verschenen onder de naam Begraven Vlammen (niet langer beschikbaar op de wiki) waarbij de jongere generatie ruiters een laatste poging probeert te doen om Horseland te redden van de financiële ondergang.

27-07-2016
Omslag De Sintelvuren

De Sintelvuren door Mvs109 (Avatar)

De Sintelvuren is het verhaal over deserteur en oorlogsmisdadiger Jeong Jeong Ong. Ooit stond hij tevreden in de  schaduw van zijn legendarische zus, maar nu wordt hij al jaren vervolgd door de Vuurnatie, Aarderijk, Waterstam en zelfs de schimmen van wat ooit de Luchtnomaden waren.

Getergd en opgejaagd door zijn verleden probeert Jeong Jeong een belofte na te komen die hij nooit had moeten maken. Wanneer een wrede speling van het lot ook nog twee kinderen op zijn pad gooit, kan kwaad slechts kwaad voortbrengen.

02-04-2012
De Spion logo
De Spion door Mvs109 (Games)

Gorix, Cylara en Schout vormen een team met Garin, zijn crew en Levske om achter premiejaagster Ylana aan te gaan. Daarbij worden ze per ongeluk in een strijd gewikkeld om de wereld te redden.

?-?-2008

Voltooid

De Zilverzing, cover

De Zilverzing door Mvs109 (Fanon²)

Wanneer Merin, een kitten van de Metal familie met een groot magisch talent, wordt aangevallen door de Zwartgeklauwden, schiet haar vader en familiehoofd Copernicus haar te hulp. In haar blinde paniek verandert ze hem echter in een metalen beeld.

Bang voor de gevolgen vlucht Merin naar de enige katten toe die haar magie teniet kunnen doen: de Ocean familie, haar grootste vijanden, in de hoop dat zij het tij kunnen keren voordat iemand er achter komt wat er gebeurd is.

Ran2Edit

Ran2
Ran2

Deze gebruiker is van de Avatar fanon wiki komen overwaaien en heeft zo nu en dan nog wat geschreven.

Zijn interesse ligt bij de verhalen met veel actie en een science-fiction thema. Daarnaast heeft hij ook een paar verhalen over Avatar geschreven.

Bal icon rood
Afbeelding Verhaal Start/Status
Army of the UFO
Army from the UFO (Fictie)

Het begint met een aantal vreemde Ufo-waarnemingen in de Amerikaanse staat Texas, maar er lijkt zich al snel een grote dreiging dreiging te vormen voor de mensheid.

Wereldwijd worden vele mensen geteisterd door buitenaardse wezens. Wat willen ze van ons? Zijn ze goed of kwaad?

04-10-2015

RookpelsEdit

Rookpels
Rookpels

Deze jonge gebruikster is een grote fan van Warrior Cats en heeft het fandom al verrijkt met een aantal van haar verhalen (waarvan er één op deze wiki staat).

Ze schuwt er tevens niet voor om naar het potlood te grijpen en zelf ook wat te tekenen.

Bal icon rood
Afbeelding Verhaal Start/Status
Mistpoot
Dichte Mist (Warrior Cats)

Mistpoot is een gelukkige leerling, tot ze op een dag in een ravijn valt. Wonder boven wonder overleeft ze de val. Ze begint aan een lange herstellingsperiode. Alles lijkt goed te gaan, maar dan...

26-02-2017

StormhartEdit

Stormhart
Stormhart

Deze schrijfster weet precies hoe ze de haren van haar lezers recht overeind moet laten staan. Met haar vlotte stijl, goede tempo en sprekende wereld lezen de woorden zo weg.

Bal icon rood
Afbeelding Verhaal Start/Status
Vraagteken
De Zang van de Kraai (Fictie)

Deneb Cattaneo steekt misschien iets vaak haar neus in andermans zaken en het loopt niet altijd goed af. Zeker niet in een wereld waar kinderen geëxecuteerd worden.

11-02-2017

StormsprintEdit

Stormsprint
Stormsprint

Deze enthousiaste Belg is van vele markten thuis. Sporten, scouting, gamen, lezen, maar zelf kruipt hij ook graag in de pen om zo nu en dan een verhaal met ons te delen.

Bal icon groen
Afbeelding Verhaal Start/Status
Vraagteken

Alran door Stormsprint (Fictie)

Als Khaelen een onvergeeflijke fout begaat, beveelt de koning hem om 9 opdrachten te voltooien. Als het hem lukt deze opdrachten te volbrengen, zal de koning hem gratie verlenen. Hij trekt door het bijzondere land Alran en ontmoet vele vriendelijke mensen, maar ook gevaarlijke.

De opdrachten lijken moeilijker te zijn dan hij dacht, het lijkt wel alsof iemand hem saboteert. En is alles wel wat het lijkt? Khaelen herinnert zich zijn fout alleen nog maar heel vaag, is het wel zijn schuld? Of zit er meer achter?

Zal het Khaelen lukken de 9 opdrachten tot een goed einde te brengen?

29-06-2018

VederklauwEdit

Vederklauw
Vederklauw

Deze actieve altijd geïnspireerde schrijver heeft zich voorgenomen om alles af te maken waar hij aan begint en heeft dat tot nu toe nog waargemaakt ook.

Hij is vooral bekend van zijn standalones gebasseerd op onder andere de werken van Rudyard Kipling, maar heeft ook originele verhalen en wat fanons binnen het Warrior Cats fandom.

Bal icon groen
Afbeelding Verhaal Start/Status
Agartha, cover

Agartha (Literatuur)

Samen met zijn vader en neef gaat Alex mee op zoek naar het mysterieuze Agartha, de wereld onder de onze, maar het avontuur begint pas echt als ze deze plaats hebben gevonden.

15-09-2017
Vraagteken

Aries avontuur (Literatuur)

Een mysterieuze smokkelweg en een vreemd oud vrouwtje dat weer terug in het dorp is komen wonen, zetten Arie en zijn vrienden op het spoor van een oud geheim.

15-03-2018

Voltooid

Ut1big

De Begrafenisondernemers (Literatuur)

Een stel jungledieren is teleurgesteld door de verandering die de bouw van een brug met zich meebrengen. Tijden veranderen, maar niet iedereen weet zich daar goed op aan te passen.

27-07-2017

Voltooid

Billy-Elliot

Billy Elliot: op de balletschool door Vederklauw (Film)

Met veel pijn en moeite heeft Billy toch voet bij stuk gehouden. Nu zit hij op de Koninklijke Balletschool en oefent hij hard om zijn dromen waar te maken, maar dat valt allemaal nog niet mee.

10-08-2017

Voltooid

Vraagteken

Bijzondere Ricky (Literatuur)

Jacob is net in het huis met de bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine gaan wonen en voelt zich daar helemaal op zijn plek. Een kapotte voorband zorgt er echter voor dat hij ook weer iemand uit het verleden ontmoet.

Een blije verrassing.

25-01-2018

Voltooid

Vraagteken

De Disney-mascotte (Disney)

Adam besluit zijn angst onder ogen te komen en zijn lot te ondergaan. Hij zal de Disney-mascotte confronteren, maar wat zullen de gevolgen zijn?

27-03-2018

Voltooid

Notre Dame de Paris DSC 0846w
De Klokkenluider van de Notre Dame (Literatuur)

Een creatieve hervertelling van het wereldberoemde gelijknamige verhaal van Victor Hugo samengesmolten met de minstens even bekende Disney-variant.

Opperrechter Frollo probeert tegen elke prijs Parijs te ontdoen van zigeuners, zwervers en ander getuig. Tegelijkertijd zit hij met Quasimodo opgescheept die een eenzaam bestaan in de Notre Dame lijdt.

20-09-2017
Vraagteken
Sprookjes van Vederklauw door Vederklauw (Volksverhaal)

In een korte, maar bondige beschrijving van enkele beroemde sprookjes weet Vederklauw een originele twist te geven aan de verhalen die we al zo goed kennen.

Onder andere Assepoester, Sneeuwwitje, de drie biggetjes en Goudlokje komen aan bod.

Casmund, Vederklauw

Vederklauws Kronieken van Narnia (De Kronieken van Narnia)

Flaptekst volgt nog als ik de bundel compleet heb.

-
Vraagteken

Vederklauws Warrior Cats verhalen door Vederklauw (Warrior Cats)

-
Vraagteken

De vossenjacht door Vederklauw (Disney)

In het mooie Engeland wordt jacht op een vos gemaakt. Het loopt echter wat anders dan men had verwacht.

02-01-2018

Voltooid

IJsdroom VogeltjeEdit

Avondpoot

IJsdroom Vogeltje

Bal icon groen
Afbeelding Verhaal Start/Status
Vraagteken

Warrior Cats verhalen van IJsdroom Vogeltje door IJsdroom Vogeltje (Warrior Cats)

Wilgpoot en Valkpoot luisteren maar al te graag hun rivierclangenoten af, maar wanneer hun scherpe oren een beangstigend gesprek opvangen, raken ze verwikkeld in een situatie van leven en dood. Hoe komen ze hier uit?

04-04-2017

ZefredEdit

Zefred
Zefred

Geïnspireerde duizendpoot. Of het nu origineel, fanfictie of gedichten zijn, Zefred draait zijn hand er nauwelijks voor om en creërt zo hele werelden.

Ook de afbeeldingen voor zijn verhalen maakt hij zelf.

Bal icon groen
Afbeelding Verhaal Start/Status
Latest
Bliksem (Avatar)

Het verhaal over een jongen die in de voetstappen treedt van zijn vader. Hij komt terecht op een eiland waar zijn vader zielsveel van hield. De jongen is niet blij met wat hij ziet en brengt daar snel verandering in.

Iemand zal boeten voor verkeerde beslissingen. Wie is diegene? De jongen, de vader of het volk?

30-07-2015

Voltooid

Diakopés

'Diakopés 'door Zefred (Fictie)

Voorzichtig maar zeker weet een klein groepje het verlies van een van hun dierbaren te plaatsen. Het leven gaat immers door en de liefde moet groeien.

18-03-2013

Voltooid

Drakenmeester logo

Drakenmeester door Zefred (Fictie)

Wanneer zijn vorige leerling een gruwelijke fout heeft begaan, wil Talahm opzoek naar een nieuwe pupil. Dit is geen gemakkelijke opgave, aangezien Talahm opzoek is naar een Drakenmeester.

Hij vind uiteindelijk iemand. Een naïeve tiener, die luistert naar de naam Niru. Samen keren ze terug naar de Drakengilde. Maar Talahm is zijn oude leerling, Zerin, uit het oog verloren. En dat had hij nooit mogen doen.

16-12-2017

Voltooid

Geraakt door Bliksem logo
Geraakt door Bliksem (Fictie)

Dit is een verhaal over het leven van Zeneth. Hij is een elite lid van een criminele organisatie die in opdracht werkt. eneth maakt vijanden die hem maar al te graag willen vermoorden of in sommige gevallen met hem willen samenwerken. Zeneth moet zich weten te wapenen tegen deze mensen, maar ook tegen zichzelf. Want de grootste vijand is hijzelf.

17-10-2017
Gevangene van de kerk logo
Gevangene van de kerk (Fictie)

Gwilions ziel wordt gevangen gehouden door het duister dat in een kathedraal leeft. De jongeman verzet zich hevig, maar kan de krachten niet verslaan. Enkel het duister zelf kan de schaduwen in zijn ziel verbannen.

13-02-2016
RVT

De raad van Tien door Zefred (Fictie)

Onder het licht van de constante bliksem ontvangt de Raad van Tien een vreselijk bericht en krijgt Water een taak op zijn schouders die hij nooit had willen hebben.

28-12-2015

Voltooid

De reis van de zeven witte tijgers
De Reis van de Zeven Witte Tijgers (Fictie)

De Reis van de Zeven Witte Tijgers is een verhaal met een Oosters tintje geïnspireerd op de Arabische/Perzische mythologie en de verhalen uit Duizend-en-een nacht.

Zeven prinsen zijn vervloekt en moeten een verre reis maken om de spreuk op te heffen. En een gevangene gaat hen daarbij helpen.

21-08-2017