Wikia

Banner
Inhoud: A · B · C · D · E · F · G · H · I · J · K · L · M · N · O · P · Q · R · S · T · U · V · W · X · Y · Z
Op zoek naar een nieuw verhaal om te lezen? Op deze pagina is een overzicht te vinden van alle verhalen die op de wiki zijn geplaatst gesorteerd per gebruiker. Alleen beheerders kunnen fanons aan deze lijst toevoegen, maar je kan je fanon in deze lijst zetten en dan zet het beheer hem vanzelf hier neer.

Deze lijst geeft een overzicht van alle verhalen die een bepaalde gebruiker heeft geschreven.

Zie ook:

Per gebruikerEdit

AvondpootEdit

Avondpoot

Avondpoot

Volhardend en creatief. Deze dame heeft een aantal lange en uitgebreide verhalen op haar naam staan en schrijft zowel originele werken als verhalen binnen het Warrior Cats fandom.

Daarnaast weet ze ook hoe ze moet tekenen.

Bal icon groen
Afbeelding Verhaal Start/Status
Vraagteken

Avondpoots Warrior Cats verhalen (Warrior Cats)

In dit verhaal draait alles rond Wilgpoot en Valkpoot, twee RivierClanleerlingen die maar wat graag hun Clangenoten afluisteren. Maar wanneer hun scherpe oren een beangstigend gesprek opvangen, raken ze verwikkeld in een situatie van leven en dood, en er is niemand die hen kan helpen...

04-04-2017

Vraagteken
Dodelijke Blik (Talon)

Ellen Dawn staat op het punt om uit te gaan maken van Talon, maar een rebel doet alle kansen keren en de jeugdige drakin beseffen dat Talon mogelijk niet het thuis is waar ze naar op zoek is.

19-10-2016
Elementen Cover Door Avondpoot
Elementen door Avondpoot (Warrior Cats)

Een verboden vriendschap tussen Vuur en Smaragd, twee katten van verschillende clans, krijgt een dramatische wending als ze ontdekt worden.

23-07-2016

Voltooid

Gouden zon cover
Gouden Zon door Avondpoot (Fictie)

Emma Lohay wordt onderweg naar school aangevallen en gebeten door een weerwolf met alle gevolgen van dien. Nu moet ze leren leven met de gevolgen van die dag.

14-04-2016

EekhoornbriesEdit

Eekhoornbries

Eekhoornbries

Enthousiaste schrijfster die een collaboratie zeer kan waarderen. Net als haar personages schuwt ze er niet voor om nieuwe dingen te proberen.

Bal icon rood
Afbeelding Verhaal Start/Status
Hobblegrunt base by prototype lq-d7o8ko8

Draken kristal (HTTYD)

De jonge vikingsdochter Bleu probeert haar draak Hobblegrunt voor haar familie en vrienden geheim te houden, maar dat valt nog niet mee wanneer je reuzevriend nieuwsgierig is naar alles om zich heen.

14-06-2017

HulstlichtEdit

Hulstlicht
Hulstlicht

Deze belichaming van "stille wateren hebben diepe gronden" weet zich te vinden in haar eigen verhalen, collaboraties met anderen en gedichten, maar je kan er op rekenen dat ze overal veel tijd, liefde en aandacht in stopt.

Bal icon groen
Afbeelding Verhaal Start/Status
Dodendansers logo
Dodendansers (Warrior Cats)

Wij zijn de bergen. Onverzetbaar, onvergefelijk en strevend naar ons hoogste doel. Wij zijn ijs. Verraderlijk, gesterkt door vrieskou, massieve kracht van vloeibaar leven. Wij zijn richelzoekers, pasontdekkers, ravijnenspringers, stormvoorspellers, sneeuwslapers, zielenkijkers, ademijlers, hoogteklimmers, dieptevallers, toendrarenners, grottenlopers en levenssaters.

Wij zijn de Dodendansers.

10-06-2017
Echo van het einde, cover
Echo van het einde (Fictie)

Wanneer twee doelloze reizigers elkaars pad kruisen, lijkt er aanvankelijk weinig bijzonders aan de hand. De wereld zien, nieuwe mensen ontmoeten, proeven van andere culturen. Een veel gedroomde droom en Amaya is nu druk bezig dit verlangen waar te maken. Takara beweert dat de wereld zien ook haar doel, maar is dat wel helemaal waar?

Wanneer de twee jonge vrouwen besluiten om op zoek te gaan naar de legendarische waterdraak neemt hun levenspad wel een hele bijzondere wending. Takara's ware bedoelingen komen langzaam aan het licht en ze verwacht van Amaya dezelfde kant op zal gaan, maar of Amaya dat wel wilt...

MistlichtEdit

Mistlicht
Mistlicht

Deze schrijfster laat niet alles over aan haar personages, maar kan een avontuur zelf ook wel waarderen.

Haar liefde voor reizen, vechtsporten en games is terug te vinden in haar verhalen.

Bal icon groen
Afbeelding Verhaal Start/Status
Vraagteken
De hringrás serie (Games)

Jade Uppvakninga is een gevangene op het eiland Alcatraz. Samen met drie medegevangene, Fyr Óendanlega, Takeo Masaki en Hefnyd Daudur bedenkt ze een plan om van deze afschuwelijke plek te ontsnappen. Helaas loopt dat ietsjes anders dan gepland.

2017
Vraagteken
GAME OVER door Mistlicht (Fictie)

De zestienjarige Linda wordt iets verder in een computerspel meegesleept dan de bedoeling was. Jammer genoeg voor haar, was het spel dat ze wilde spelen niet erg onschuldig.

28-10-2016

Mvs109Edit

Mvs109
Mvs109

Als ze niet aan het dagdromen is, dan is ze wel aan het schrijven.

Haar verhalen worden gekenmerkt door een sterke, uitgebreide wereldopbouw en een uitgedacht plot op zowel het gebied van fanfictie als originele werken.

Bal icon groen
Afbeelding Verhaal Start/Status
De Spion logo
De Spion (Neopets)

Gorix, Cylara en Schout vormen een team met Garin, zijn crew en Levske om achter premiejaagster Ylana aan te gaan. Daarbij worden ze per ongeluk in een strijd gewikkeld om de wereld te redden.

?-?-2008

Voltooid

Dodendansers logo
Dodendansers (Warrior Cats)

Wij zijn de Dodendansers.

10-06-2017
Echo van het einde, cover
Echo van het einde (Fictie)

28-08-2017
Eerste prioriteit, hoofdlogo
Eerste prioriteit door Mvs109 (Pokémon)

Eerste prioriteit is een reeks verhalen in ontwikkeling die zich afspelen rondom de Pokémon Rangers. Zo heb je Jack Walker en Thura Smith, hoofdpersonen uit Bitterzoet, die ieder moreel besef zijn verloren in hun strijd met de grootste eco-criminelen aller tijden.

Dan is er nog mevrouw Claire, uit Een missie te ver. Een ex-topranger die de veiligheid van de Ranger School opzocht na een vreselijk incident. Een van haar studenten is Nicole Nintendi, een zeer ambitieuze jonge ranger wiens gedrag erg familiair is.

En dan is er nog Drifloon drama met Kayn Wild, de niet al te gelukkige stagiar electrotechniek die de komende zes maanden voor de Ranger Unie moet werken en wiens dagelijks leven nu onmogelijk wordt gemaakt door een opdringerige drifloon.

De toon is gezet. Het verhaal kan beginnen. Is het welzijn van pokémon werkelijk 's werelds eerste prioriteit?

31-07-2015

IJskast

Muses van Hercules
Griekse goden (Volksverhaal)

In Griekse goden worden diverse legendes rondom het ontstaan van de hyacint met elkaar verbonden in een humoristisch kort verhaal.

26-10-2015

Voltooid

Naneha, HL
GroenVuur (Horseland)

Als de opnames voor een grote productie op Horseland eindigen, blijft Will achter met de vraag of hij ook niet beter zijn eigen pad in kan slaan, maar hij kan nergens heen. Een paar nieuwe vrienden bieden een bijzondere oplossing.

Ook tijdelijk verschenen onder de naam Begraven Vlammen (niet langer beschikbaar op de wiki) waarbij de jongere generatie ruiters een laatste poging probeert te doen om Horseland te redden van de financiële ondergang.

27-07-2016

Ran2Edit

Ran2
Ran2

Deze gebruiker is van de Avatar fanon wiki komen overwaaien en heeft zo nu en dan nog wat geschreven.

Zijn interesse ligt bij de verhalen met veel actie en een science-fiction thema. Daarnaast heeft hij ook een paar verhalen over Avatar geschreven.

Bal icon rood
Afbeelding Verhaal Start/Status
Army of the UFO
Army from the UFO (Fictie)

Het begint met een aantal vreemde Ufo-waarnemingen in de Amerikaanse staat Texas, maar er lijkt zich al snel een grote dreiging dreiging te vormen voor de mensheid.

Wereldwijd worden vele mensen geteisterd door buitenaardse wezens. Wat willen ze van ons? Zijn ze goed of kwaad?

04-10-2015

RookpelsEdit

Rookpels
Rookpels

Deze jonge gebruikster is een grote fan van Warrior Cats en heeft het fandom al verrijkt met een aantal van haar verhalen (waarvan er één op deze wiki staat).

Ze schuwt er tevens niet voor om naar het potlood te grijpen en zelf ook wat te tekenen.

Bal icon rood
Afbeelding Verhaal Start/Status
Bladpoot
Dichte Mist (Warrior Cats)

Mistpoot is een gelukkige leerling, tot ze op een dag in een ravijn valt. Wonder boven wonder overleeft ze de val. Ze begint aan een lange herstellingsperiode. Alles lijkt goed te gaan, maar dan...

26-02-2017

StormhartEdit

Stormhart
Stormhart

Deze schrijfster weet precies hoe ze de haren van haar lezers recht overeind moet laten staan. Met haar vlotte stijl, goede tempo en sprekende wereld lezen de woorden zo weg.

Bal icon rood
Afbeelding Verhaal Start/Status
Vraagteken
De Zang van de Kraai (Fictie)

Deneb Cattaneo steekt misschien iets vaak haar neus in andermans zaken en het loopt niet altijd goed af. Zeker niet in een wereld waar kinderen geëxecuteerd worden.

11-02-2017

VederklauwEdit

Vederklauw
Vederklauw

Deze actieve altijd geïnspireerde schrijver heeft zich voorgenomen om alles af te maken waar hij aan begint en heeft dat tot nu toe nog waargemaakt ook.

Hij is vooral bekend van zijn standalones gebasseerd op onder andere de werken van Rudyard Kipling, maar heeft ook originele verhalen en wat fanons binnen het Warrior Cats fandom.

Bal icon groen
Afbeelding Verhaal Start/Status
Vraagteken
Agartha (Fictie)

De arrogante Dennis komt er achter dat je met een grote mond, discrimatie en een overdosis zelfvertrouwen niet heel ver komt als je plotseling ver van huis raakt.

15-09-2017
Ut1big
De Begrafenisondernemers (Rudyard Kipling)

Gebaseerd is op een kortverhaal, geschreven door Rudyard Kipling. Een stel jungledieren bespreekt de gebeurtenissen die bij de mensenbrug plaatsvinden.

27-07-2017

Voltooid

Vraagteken
Billy Elliot: op de balletschool (Billy Elliot)

Een bundel verhalen waarvan het merendeel zich afspeelt tussen Billy's vertrek naar de Koninklijke Balletschool en zijn optreden in het Zwanenmeer.

10-08-2017

Voltooid

Klokkenluider van de Notre Dame, logo
De Klokkenluider van de Notre Dame (Literatuur)

Een creatieve hervertelling van het wereldberoemde gelijknamige verhaal van Victor Hugo samengesmolten met de minstens even bekende Disney-variant.

Opperrechter Frollo probeert tegen elke prijs Parijs te ontdoen van zigeuners, zwervers en ander getuig. Tegelijkertijd zit hij met Quasimodo opgescheept die een eenzaam bestaan in de Notre Dame lijdt.

20-09-2017
Vraagteken
Sprookjes van Vederklauw door Vederklauw (Volksverhaal)

In een korte, maar bondige beschrijving van enkele beroemde sprookjes weet Vederklauw een originele twist te geven aan de verhalen die we al zo goed kennen.

Onder andere Assepoester, Sneeuwwitje, de drie biggetjes en Goudlokje komen aan bod.

ZefredEdit

Zefred
Zefred

Geïnspireerde duizendpoot. Of het nu origineel, fanfictie of gedichten zijn, Zefred draait zijn hand er nauwelijks voor om en creërt zo hele werelden.

Ook de afbeeldingen voor zijn verhalen maakt hij zelf.

Bal icon groen
Afbeelding Verhaal Start/Status
Latest
Bliksem (Avatar)

Het verhaal over een jongen die in de voetstappen treedt van zijn vader. Hij komt terecht op een eiland waar zijn vader zielsveel van hield. De jongen is niet blij met wat hij ziet en brengt daar snel verandering in.

Iemand zal boeten voor verkeerde beslissingen. Wie is diegene? De jongen, de vader of het volk?

30-07-2015

Voltooid

Geraakt door Bliksem logo
Geraakt door Bliksem (Fictie)

Dit is een verhaal over het leven van Zeneth. Hij is een elite lid van een criminele organisatie die in opdracht werkt. eneth maakt vijanden die hem maar al te graag willen vermoorden of in sommige gevallen met hem willen samenwerken. Zeneth moet zich weten te wapenen tegen deze mensen, maar ook tegen zichzelf. Want de grootste vijand is hijzelf.

17-10-2017
Gevangene van de kerk logo
Gevangene van de kerk (Fictie)

Gwilions ziel wordt gevangen gehouden door het duister dat in een kathedraal leeft. De jongeman verzet zich hevig, maar kan de krachten niet verslaan. Enkel het duister zelf kan de schaduwen in zijn ziel verbannen.

13-02-2016
De reis van de zeven witte tijgers
De Reis van de Zeven Witte Tijgers (Fictie)

De Reis van de Zeven Witte Tijgers is een verhaal met een Oosters tintje geïnspireerd op de Arabische/Perzische mythologie en de verhalen uit Duizend-en-een nacht.

Zeven prinsen zijn vervloekt en moeten een verre reis maken om de spreuk op te heffen. En een gevangene gaat hen daarbij helpen.

21-08-2017