Wikia

Oneindig Duister
Oneindig Duister logo 1
Algemeen
Maker Zefred
Genre Avontuur, Drama
Fandom Pokemon
Leeftijd ~12 jaar en ouder
Duur NB
Chronologie
Verwant aan Giratina en de krijger van de lucht (M11)
Wanneer Ash, Dawn en Brock in een stad aankomen, vinden ze een kleine Pokemon, Shaymin. Dit groene egeltje is opzoek naar de bloemenvelden en krijgt de hulp van Ash en zijn vrienden. Maar Shaymin is verbonden met een andere wereld, namelijk: de Omgekeerde wereld. Hier heerst een Pokemon die koste wat kost met de legendarische Pokemon Dialga wil strijden. Maar op Giratina wordt ook gejaagd. Zero en Draka willen de kracht van Giratina afnemen en heersers worden van de Omgekeerde wereld. Zero is blind wanneer hij het pad der kwaad betreed, maar Draka blijft verstandig op de achtergrond. Subtiel brengt Draka zijn vijanden en vrienden in een mist van ongeloof en vol geheimen.

HoofdstukkenEdit

Beschrijving
Zero 1
Bullet blue 1

Hoofdstuk 1: Legendarische strijd

Twee legendarische pokémon zijn verwikkeld in een hevige strijd. Draka en Zero observeren het gevecht, maar ondernemen geen actie. Zij willen hun duistere plan gaan uitvoeren, maar worden gedwarsboomd.

Acario 1
Bullet blue 1

Hoofdstuk 2: Project Z

Draka speelt zijn eigen spel, zonder dat Zero het weet. Draka reist naar de stad Acario en zoekt contact met een oude vijand die alles behalve wil samenwerken.

PersonagesEdit

Uiterlijk Naam Uiterlijk Naam
Zero outfit 2
Zero
Infi outfit
Infi
150px-Newton Graceland
Newton
Red Eyes (Pokémon Ranger Guardian Signs)
Red Eyes

PokémonEdit

Zero
81
82
462
78
497
276
Wordt vervolgd

VoorwerpenEdit

Beschrijving
Multiball

Multibal

Ben jij een echte verzamelaar en wil jij meerdere pokémon van een soort, maar ga je niet met tig Pokéballen schouwen, dan is de Multibal echt iets voor jou! Deze Pokébal kan meerdere Pokémon van hetzelfde soort met zich meedragen. Het aantal Pokémon is afhankelijk van de grote, maar maximaal 30 Pokémon (gebaseerd op Joltik). Let op: Multiballen zijn wat groter en wat zwaarder dan een normale Pokébal en alle Pokémon worden tegelijkertijd vrijgelaten. Evoluties kunnen niet in een bal. Het genezen van alle Pokémon in een Multibal, kan meer tijd kosten.

Mega Multiball

Mega Multibal

De Mega Multibal is een verbeterde Multibal. Deze pokébal kan meerdere typen Pokémon in zich dragen en Pokémon kunnen in groepjes vrijgelaten worden. De Mega Multibal kan bediend worden met een Pokedex. Hiermee kan je de typen Pokémon instellen, bijvoorbeeld: Water, Elektrisch, Lucht en Fee. Ook kan je zien welke Pokémon opgeslagen zitten in de pokébal. De pokébal kan vijf verschillende typen Pokémon in zich dragen, elk type bevat vijf Pokémon, dus in totaal kan de Mega Multibal 40 Pokémon bevatten. Voordat je de Pokémon vrijlaat uit de pokébal, moet je eerst de knop van de gewenste type indrukken. Let op: Mega Multiballen zijn niet bedoeld om te gooien, daar zijn ze te groot en te zwaar voor. Deze pokébal moet je zeker niet verliezen, want dan zitten 40 Pokémon zonder trainer.

GallerijEdit