Wikia

Schrijf-O-Ween banner

Schrijf-O-Ween geest Schrijfwedstrijd!

Deze wedstrijd eindigt op 30 november

Schrijf-O-Ween maan

MHUAHAHAHAAA!!! (Spontane bliksemflits gevolgd door donder) Jullie wisten al dat het beheer kwaadaardig was, maar voor deze ene keer mogen jullie ook griezelig uit de hoek komen ;-) De FanFictie Wiki organiseert dit jaar een Halloween schrijf- en tekenwedstrijd. Dus ga je kostuum maar zoeken of kijk in de spiegel op het moment dat je net uit bed komt (net wat enger is), pak je materieel en ga lekker aan de slag! Alles is toegestaan, mits het Halloween gerelateerd is. Doordat we dit een beetje laat aankondigen, zal de wedstrijd ook doorlopen tot eind november.

De wedstrijd

De wedstrijd bestaat uit een schrijf- en een tekenonderdeel. Je mag aan beide meedoen.  Natuurlijk gaan de normale regels van de FanFictie wiki ook voor deze wiki op, maar we willen jullie ook op het hart drukken om een beetje rekening te houden met je (jongere) medegebruikers. Dus hou het bloed, geweld en andere gore dingen een beetje binnen de perken, alsjeblieft, dankjewel.

fun: (voor spek en bonen) dus wel een inzending, maar niet deelnemen aan de wedstrijd.

Onderdeel Schrijven

Schrijf-O-Ween snoep

Schrijf een verhaal, een gedicht, een artikel, een opera, een receptenboek of ook maar iets anders dat met Halloween te maken heeft.

Het mag griezel zijn, thriller, moord, humor. Wat je maar wilt, maar let op die leeswaarschuwing. Oh, en zorg even dat je het van je kladpagina haalt als je klaar bent.

Regels

  • 1 inzending per gebruiker
  • Maximaal 3.000 woorden
  • Anders dan verhaal mag ook
  • Tekst moet afgerond zijn (geen klad)
  • Leeswaarschuwing (indien van toepassing)

Deelnemers:

Onderdeel Tekenen

Schrijf-O-Ween lolly

Is dat schrijven niks voor jou? Wat doe je dan op deze wiki? Nee, grapje. Mvs109 heeft zelf ook geen inspiratie voor een Halloween verhaal, dus daarom jureert ze.

Onder het onderdeel tekenen valt eigenlijk iedere creatieve uitspatting die niet schrijven is. Dus tekenen, schilderen, beeldhouwen, vouwen, componeren, fotograferen. Alles mag hier.

Maak alleen bloed/grafisch geweld niet te visueel.

Regels:

  • 2 inzendingen per gebruiker
  • Alle kunstvormen toegestaan
  • Geen overdreven mishandeling/bloed/dood

Deelnemers:

Inzendingen

  • door Zefred
  • door IndigoIris
  • door IJsdroom Vogeltje #1
  • door IJsdroom Vogeltje #2
  • door Nachthart

Jury

Schrijf-O-Ween vleermuis
We gaan deze wedstrijd nog enger maken. Mvs109 en Zefred gaan jureren, whoehahaha. Maar geen zorgen, we blijven professioneel en onpartijdig. We doen zelf ook mee aan de wedstrijd maar een onderdeel zal voor de leuk zijn.

Als de wedstrijd is afgelopen zullen we voor je verhaal/tekening een recensie schrijven (als je wilt natuurlijk). Daarin blaffen je niet af of prijzen we je de hemel in. Gewoon goede- en verbeterpunten.

Winnaar

Bij een wedstrijd moet natuurlijk een winnaar zijn. Maar wat krijgt de winnaar? Dat weten we zelf nog niet ;) Suggesties zijn welkom en uiteindelijk wordt de prijs wel bekend gemaakt.