Wikia

Schrijfuitdagingen Beeldbeschrijving banner
<- Terug naar alle uitdagingen

Beeldbeschrijving

Beeldbeschrijving logo

Laat je inspireren door een afbeelding van bijvoorbeeld een persoon, wezen, landschap of voorwerp. Bedenk een verhaal of beschrijving en plaats deze samen met de afbeelding op je pagina.

Wil je je laten verrassen of weet je geen goede afbeelding? Dan kan je om een afbeelding vragen. De beheerders (evt. andere leden) geven je dan een afbeelding op basis van het gekozen onderwerp en eventueel andere toevoegen (bijv. kleur, geslacht, element enz.)

Moeilijkheidsgraad

De ene afbeelding is moeilijker dan de andere en het onderwerp moet je net liggen. Daarom is er niet echt een moeilijkheidsgraad maar zijn er wel categorieën waar een afbeelding bij past. Hieronder zie je waar je uit kunt kiezen.

Afbeelding
Ster icon Personage
Ster icon rood Wezen
Ster icon paars Voorwerp
Ster icon groen Landschap

Deelname en regels

Je maakt je eigen pagina aan en er komt nog een blanco pagina waar je opmaak vandaan kan halen. Wordt de pagina te lang? Daar heb ik nog geen oplossing voor.

Weet je niet zeker of je afbeelding geschikt is? Vraag het even aan de beheerders.

  • Dit is geen 18+ wiki, dus ook geen 18+ afbeeldingen
  • Geen afbeeldingen die schokerend kunnen zijn voor jongere gebruikers (zoals bloed, horor, enz.)
  • De gekozen afbeelding mag je een beetje bewerken (bijv. kleur), bijsnijden, verschalen, enz.
  • Geen eigen afbeeldingen (andere uitdaging)
  • Weet je wie de maker is, credits op de afbeeldingen pagina (uitleg volgt nog)
  • Wat je hebt gedaan bij deze uitdaging mag je natuurlijk gebruiken voor je verhalen en vice versa

Eigen pagina

Deelnemers

Deelnemers
Zefred
Inzendingen

Ster icon x1

Ster icon rood x1

Ster icon paars x0

Ster icon groen x0