Wikia

Planeten 2

Overzicht

Ogden Ortiz
Personages
Oerwoud gebied
Gebieden
Oranje Plort
Overig
Quantum Slime
Slimes
Heart Beet
Voedsel

Eiland bewonersEdit

Afbeelding Personage
Thora West

Thora West

Een oudere Slime Rancher die er als de kippen bij is wanneer iemand op de planeet belandt. Ze helpt je graag met het zetten van de eerste stappen op de planeet Gluon. Later kan je veel verschillende dingen met haar ruilen.

Viktor Humphries

Viktor Humphries

Hij is meer een wetenschapper dan een Rancher. Hij blijft het liefst heel de dag in zijn lab, waar hij vele gadgets maakt om onder andere de gevaarlijke Tarrs te weren. Maar daarvoor heeft hij wel veel Plorts nodig.

Ogden Ortiz

Ogden Ortiz

Hij noemt zich een echte boer. Bij hem wonen alleen Slimes die groente of fruit eten en Ogdens heeft soms te weinig voedsel om al zijn Slimes tevreden te houden en vraagt soms om wat hulp.

Mochi Miles

Mochi Miles

Ze is de rijke dochter van Tatsuya Miles. Ze werkt samen met haar vader op een Ranch waar ze vooral bezig zijn met Plorts ruilen. De meest waardevolle houdt ze natuurlijk zelf. Ze zegt al honderd Gouden Plorts te hebben verzameld.

BOb

BOb

Twee Roze Slimes die op elkaar zijn gestapeld en regenjas en hoed hebben opgedaan. Waarschijnlijk is het eiland van BOb alleen bevolkt door Slimes. Ondanks dat hij niet kan praten, weet je wel wat hij wil hebben; eten. Je krijgt er Plorts en verrotte wortels voor terug.

? icon
Beatrix LeBeau
? icon
Hobson Twillgers

ZefredEdit

Afbeelding Personage
? icon
Amphis Krustallos Dragonar
? icon

Iódys Amethus Dragonar

? icon
Laelia
? icon

Draka

? icon
Draka's zus

Mvs109Edit

Afbeelding Personage
Ranger Iris

Pokémon Ranger Iris

Iris is een rang 5 ranger die zich per ongeluk de woede van de unown op de hals haalt en daardoor wordt geteleporteerd naar de wereld van de slimes.